Fiecare dintre cetățenii Florești-ului, a experimentat ”pe pielea lui” blocajele în trafic si orele pierdute în drum spre servici sau pentru a-si duce copii la școală. Aceste probleme nu pot fi rezolvate peste noapte, dar cu o permanentă preocupare și cu o viziune unitară, transformată în proiecte corelate, care implementate și finalizate într-o perioadă decentă de timp, poate duce la o îmbunătățire vizibilă a calității mobilității urbane.
De asemenea găsirea unor soluții alternative, ecofriendly de mobilitate urbană, de genul folosirii bicicletelor , trotinetelor sau alte vehicule electrice prin asigurarea infrastructurii si încurajarea folosirii acestora, vor duce la o mobilitate urbană în deplin acord cu noua viziune Europeana privind mediul si viitorul mobilității urbane in marile aglomerări urbane și zonele metropolitane, europene.
Am studiat problemele actuale de mobilitate urbană ale localității Florești și am elaborat câteva soluții, care au fost transpuse în proiecte, ce vor fi promovate de USRPLUS, în Consiliul Local .
- Ne angajăm să facem un Florești mai bine conectat local si cu localitățile învecinate din Zona Metropolitana Cluj
- Un nou management performant și riguros al proiectului de realizare a Centurii Sud Florești, pe ambele segmente, care să ducă la bun sfârșit acest proiect, după nenumăratele amânări și greșeli datorită incompetenței actualei administrații;
- Decongestionare si deblocare străzi pentru realizarea de legături noi în interiorul micro cartierelor din Florești;
- Crearea de sensuri unice în interiorul micro cartierelor pentru decongestionare trafic și posibilitatea de creare locuri de parcare si piste pentru biciclete;
- Optimizarea intersecțiilor prin construirea de noi sensuri giratorii ;
- Optimizarea transportului public local, prin suplimentarea cu autobuze în orele de vârf, crearea de stații suplimentare și deschiderea de noi trasee atât intre Cluj si Florești cat și în interiorul UAT Florești (Florești, Tăuți, Luna de Sus);
- Construirea unei rețele de piste pentru biciclete și trotinete care sa unească micro cartierele din Florești, printr-un ”culoar verde” Florești-Cluj , ce urmează cursul Someșului, care va decongestiona, prin folosirea mijloacelor alternative de mobilitate urbana, o parte din traficul zilnic înspre și dinspre Cluj-Napoca; (Culoarul poate fi folosit în anumite zone de pe malurile amenajate ale Someșului si ca loc de promenada , pentru activități sportive sau plimbări)
Material electoral realizat de Napobit SRL, la comanda Partidului PLUS Cluj, cod mandatar financiar: 21200391