Având în vedere noua procedură de achiziție publică privind serviciul de colectare, transport și depozitare deșeuri municipale, procedură încheiată, reprezentanții Primăriei îi invită pe toți floreștenii (persoane fizice și juridice) să achite acest servciu. Plata se va efectua tot pentru 90 de zile.
Modalitatea de plată este aceeași ca și până acum, adică una din variantele de mai jos:
ÎN NUMERAR – ghișeul Direcției Economice, Birou Taxe și Impozite, Caseria Comunei Floresti situata pe strada Avram Iancu, nr. 170, localitatea Florești (Caserie, parter – orarul fiind disponibil pe pagina de Internet a Primăriei)
ONLINE – via ghiseul.ro / Plata fără autentificare – se alege opțiunea „Plata fara autentificare” / Plata cu autentificare – se alege opțiunea „Plata cu autentificare” în cazul în care se deține un cont de acces pentru
PRIN MANDAT POȘTAL SAU ORDIN DE PLATĂ – beneficiar Comuna Florești, CUI: 4485391, IBAN: RO07TREZ21621360206XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Cluj-Napoca.
Nu mai este nevoie de depunerea unei noi declarații, exceptând cazul în care situația (numărul de persoane) s-a modificat. În acest ultim caz, se va depune o declarație rectificativă.
Floreștenii (persoane fizice și juridice – proprietari de imobile) care până acum nu au depus declarația privind numărul de persoane sunt invitatți la sediul Primăriei Florești, parter / Registratură pentru a completa / depune declarația. (Declarația se poate completa și trimite și via mail, pe adresa salubritate@floresticluj.ro, fiind nevoie și de o copie după actul de identitate, respectiv Certificat Înregistrare la persoanele juridice)
În perioada imediat următoare se vor desfășura o serie de controale privind obligativitatea depunerii acestor declarații.
DETALII:
Model declarații:
http://floresticluj.ro/stiri/depunere-declaratii-fiscale-pentru-salubrizare&page=3