Primarul Horia Șulea infomează că, în urma mai multor discuții pe care le-a purtat cu specialiști în domeniu, a decis să retrimită către conducerea IPJ Cluj o cerere referitoare la DN1, zona Metro, plus zona BMW – referitor la stația CTP. Săptămânal, în aceste zone, au loc accidente rutiere care, de celele mai multe ori, se soldează cu pierderi de vieți omenești.
„Din pacate, asa cum stiti cu totii, DN1 Avram Iancu este drum national, ba chiar european, iar administratia sa este in portofoliul CNAIR prin DRDP. Nicidecum a administratiei publice locale , a Primariei. Asa ca noi propunem, solicitam, cerem, supunem discutiei. Decizia de aplicare si realizarea apartin DRDP Cluj”, a declarat edilul floreștean pe contul său de Facebook.
Așadar, în cererea trimisă celor de la IPJ Cluj, autoritățile locale au cerut următoarele:
- Trecere de pietoni la Metro semaforizată, cu buton (precum cea de la Unitățile Militare, sistem implementat de Primărie);
- Accesul la Metro să se realizeaze dinspre Cluj N strict via girația de la BMW (interzicere viraj stânga DIN DN);
- Ieșirea de la Metro să se realizeze strict pe banda de accelerare, iar apoi pe direcția Florești, pe breteaua de întoarcere de la 200 m de Metro (interzicere viraj stânga la ieșirea din Metro). Punctul 2 și 3 realizare prin parapeți despărțitori (care deja există în zonă, e nevoie doar de ajustarea poziționării lor);
- Realizare stație CTP pe sensul spre Florești în zona BMW, cu alveolă și trecere de pietoni adiacenta în zonă.