De ieri, comuna Florești are oficial un Serviciu public de evidentă a persoanelor. Inaugurarea a avut loc la sediul Primăriei Florești. Datorită acestei investiții, cetățenii comunei și cei ai satelor aparținătoare nu vor mai fi nevoiți să se deplaseze în Cluj-Napoca pentru obţinerea unui nou act de identitate.
Sediul Serviciului Public Local Florești de Evidență Informatizată a Persoanei se află în Primăria Florești, la parter, având orarul 08.30-14 (luni, marți, miercuri, vineri) și 08.30-18.00 (joi). Biroul va prelua începând de luni actele necesare pentru eliberarea / preschimbarea cărților de identitate și apoi, normal, eliberarea acestora. În viitor Biroul va prelua / elibera și documentația pentru pașapoarte și acte înmatriculare auto.
„Este un moment istoric pentru Florești. Locuitorii comunei vor economisi timp și bani, rezolvarea actelor de identitate, eliberarea sau schimbarea acestora, efectuându-se acum la doi pași de locuința lor. Continuăm astfel eforturile noastre, ale administrației publice locale, pentru îmbunătățirea calității vieții floreștenilor. Pe viitor ne așteptăm ca numărul persoanelor care au domiciliul în Florești să crească semnificativ, dar nu acesta este scopul nostrum, ci cel de a veni în întâmpinarea solicitărilor rezidenților. Și trebuie să vă spun că una din desele întrebări care mi se adresează este unde îmi fac buletinul de Floreștiul, pot să îl fac la Primărie, la Florești. EI bine, de acum răspunsul este da, se poate!”, a transmis primarul comunei Florești, Horia Șulea, prin intermediul unui comunicat de presă.
Acest proiect a fost realizat de către Primăria Florești, în parteneriat cu Consiliul Județean Cluj și cu Direcția Județeană de Evidență a persoanelor Cluj.