Carmen Mîrdan, PRO România: „Susținerea producătorilor locali este proiectul meu de suflet, cred în produsele locale, le folosesc frecvent și le apreciez”


Știri din Florești: Veți candida din partea PRO România la Consiliul Județean și Consiliul Local Florești. Care sunt motivele pentru care cetățenii ar alege Pro România?

Carmen Mîrdan: PRO România este un start up politic care are multe atuuri. PRO România este PRO inovare. Propunem proiecte de guvernare inovatoare, atât la nivel local cât și județean.

PRO Romania este PRO muncă. Suntem o echipă entuziastă, cu putere de muncă, asumare și curaj în susținerea ideilor și proiectelor și finalizarea acestora.

PRO Romania este PRO soluții. De aceea, îi invit pe cetățeni să ne aleagă – este singura modalitate de a le câștiga încrederea și de a se convinge că vom face din soluționarea problemelor dumnealor prioritățile noastre.

Cred că floreștenii și clujenii abia așteaptă să iasă din zona de confort, să opteze pentru schimbare și să acorde încredere unor oameni noi, unui partid nou.

Știri din Florești: Ce ne puteți spune despre colegii dumneavoastră din PRO România?

Carmen Mîrdan: Suntem o echipa determinată, cu putere de muncă și ne-am implicat în politică pentru că ne dorim să surprindem o evoluție în comunicarea cu cetățeanul în primul rând. Avem un lider integru și onest, pe Remus Lăpușan – candidat la președinția Consiliului Județean Cluj, cu o experiență în politică de 20 de ani, care a susținut diverse proiecte la Cluj și care a consolidat într-un timp scurt o organizație puternică și stabilă.

Candidații la primării, la consiliile locale precum și la Consiliul Județean sunt oamenii potriviți la locurile potrivite, a căror realizări frumoase din mediile în care activează vorbesc de la sine și cred ca vor avea parte de susținerea alegătorilor.

Știri din Florești: Unul dintre proiectele din programul de guvernare propus de PRO România Cluj este legat de susținerea producătorilor locali. Ce soluții propuneți pentru rezolvarea problemelor acestora?

Carmen Mîrdan: Este proiectul meu de suflet, cred în produsele locale, le folosesc frecvent și le apreciez. Promovarea listelor cu producătorii locali din zona noastră și încurajarea consumatorilor să le acceseze, crearea de asociații care să susțină distribuția produselor agricole la nivel local și județean – sunt doar o parte din soluțiile și măsurile care ar putea fi luate în considerare.

Chiar dacă există platforme în care producătorii își comercializează produsele, acestea nu sunt promovate suficient și consumatorul nu le cunoaște. Mulți producători locali își promovează singuri produsele pe rețele de socializare, dar nu au capacitatea să le și distribuie la distanțe mari. Pe lângă piețe agroalimentare, este nevoie de puncte de distribuție și lanțuri de aprovizionare locală, astfel încât producătorii să ajungă direct la grupurile țintă.

Leave a Reply

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close